עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם: המדריך המלא לכרטיס שמניב תוצאות!
רוצים לקדם את העסק שלכם אל עבר עולם הדיגיטל? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם! כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שיכניס אתכם לעניינים באופן מהיר בשוק העבודה! מהיום, אין צורך יותר לרדוף אחר הלקוחות, או לערוך פגישות שבסופן אתם כל כך מאחלים לעצמכם שהלקוח לא יזרוק את כרטיס הביקור שלכם, כי מהיום אתם יכולים לשלוח ללקוח שלכם - כרטיס ביקור דיגיטלי להודעת הוואטסאפ, ככה שכרטיס הביקור שלכם יישאר תמיד אצל הלקוח, ואולי הוא אפילו ישלח אותו כהמלצה לחבריו שיכולים להיות לקוחות פוטנציאליים נוספים.
איך נכון לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי?
פתחתם עסק והחלטתם להתחדש בכרטיס ביקור דיגיטלי? בשעה טובה! עכשיו, השאלה החשובה שנשאלת: "איך נכון לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי ומדוע עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק זוהי הדרך שלכם להצלחה העסקית?". הסקיצה הבאה שאנחנו הולכים להציג בפניכם תעזור לעסק שלכם לא רק להגיע להצלחה מסחררת, אלא גם למצב את העסק ולהתמקם במקום גבוה במיוחד מול המתחרים שלכם.
איך מעצבים כרטיס ביקור דיגיטלי על פי השיטה המנצחת?
1. בחירת הצבעים הנכונים
צבעי כרטיס ביקור דיגיטלי חייבים להיות מותאמים על פי צבעי בית העסק – זהו מיתוג נכון, ומיתוג חזק יביא אתכם לגדולה וייבדל אתכם על פני כל המתחרים שלכם בתחום. חשוב להבין כי הצבע משדר לנו את הרעיון הראשוני ויוצר רגש, עוד לפני שבאמת הספקנו לעבור על השירות שלכם. ככה למשל, כרטיס ביקור דיגיטלי שיגיע בצבע ורוד, לרוב יסמל בית עסק לשירותי טיפוח ויופי. ואילו כרטיס ביקור דיגיטלי בצבעי שחור, זהב וכסוף ישדר לנו יוקרה של שירות או מוצר מסוים.
2. תמונה מקצועית שלכם
כאשר הלקוח פותח כרטיס ביקור דיגיטלי, באופן מיידי מופיעה התמונה של החברה או נותן השירות יחד עם הכיתוב של שם החברה או איש המקצוע. הרגע הזה הוא הכי חשוב וקריטי מבחינת הלקוח, כי זה בעצם הרגע שאנחנו משדרים ללקוח אמינות ורצינות של בית העסק שלנו. ככל שהתמונה שלכם תהיה יותר מקצועית, יותר יפה, יותר נחשקת, יותר עסקית – הסיכוי שהלקוח יפנה אליכם, יהיה גבוה יותר באופן משמעותי!
3. פרטי יצירת קשר
מתחת לכל תמונה של לקוח או חברה, יופיעו פרטי יצירת הקשר איתכם. הצלחה של כל כרטיס ביקור דיגיטלי נובעת מכך שכמה שיותר תציגו ללקוח אודותיכם, כולל קישורים ודפים עסקיים - כך גם תגדילו את תחושת האמינות של הלקוח כלפי השירות או בית העסק שלכם. אם יופיעו לינקים לערוץ היוטיוב שלכם, טלפון פרטי, קישור לדף העסקי באינסטגרם ובפייסבוק – כך גם ללקוח יהיה סיכוי לגלות אודותיכם מידע רב יותר.
חשוב לציין, שיש באפשרותכם להרחיב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ולצרף אליו תמונות, סרטונים, מידע קצר על עצמכם ושירותי החברה שלכם – כל אלא מחזקים ומגדילים את התדמית של בית העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי אומנם לא יהיה מאסיבי כמו אתר אינטרנטי פרטי שירכז את כל המידע ותיק העבודות שלכם, אבל אתם בהחלט יכולים לפתח אותו ככה, שהלקוח יקבל עליכם טעימה קטנה, מרשימה ומספקת.
Комментарии